Heeft u vragen? 06 53924103

Trainingen voor retail

Hoe gedraagt een klant zich in de winkel, hoe gaan ze met de geldende regels om, hoe spreek je ze aan en wat is hun reactie als een artikel niet voorradig is? Een training op het gebied van communicatie, de-escalatie en weerbaarheid is altijd zinvol en actueel. Deze onderdelen zullen dan ook op verschillende manieren besproken en geoefend worden. Kiest uw organisatie liever voor een onlinetraining? Dan kunnen wij diverse modules ook corona-proof, maar van hetzelfde hoge niveau aanbieden.

‘De klant is koning’ is een bekend commercieel begrip. Maar dit uitgangspunt heeft natuurlijk grenzen. Binnen de retail is het belangrijk dat winkelpersoneel voor zichzelf kan opkomen. Daarom leren wij hoe je sterker in je schoenen staat en je weerbaarder voelt zonder dat je daarbij de klant uit het oog verliest. Dit doen we omdat agressieve klanten, diefstal of een overval in elke winkel of horecazaak op de loer ligt. Ondanks dit gegeven moeten werknemers en werkgevers met een veilig gevoel op de werkvloer staan. Door reële, onveilige situaties te behandelen die toegespitst zijn op jouw beroepspraktijk, leren we je in een op maat gemaakte training omgaan met dreiging en verbale en fysieke agressie.

Benieuwd wat dit voor jou of jouw organisatie inhoudt? Neem contact met ons op. Onze enthousiaste trainers vertellen er graag over

Wij leveren maatwerk,
meebewegend en -denkend binnen uw organisatie.

Al onze trainingen sluiten altijd aan bij de huidige beroepspraktijk.

Wij leveren een op elkaar aansluitend totaalpakket van trainingen.

Retail

Basistraining

De absolute basis omgaan met ongewenst en (dreigend) agressief gedrag in retail. Praktijk en theorie afgewisseld. Toegespitst op jouw beroepspraktijk.

Retail

Herhalingstraining

Het kan zomaar zijn dat je de vaardigheden uit de training een half jaar of jaar niet gebruikt. Juist daarom is het goed om de training te herhalen. Zo blijft je scherp en kunt je adequaat reageren juist als het wél nodig is.

Trainingen van hoge kwaliteit en op maat gemaakt

Onze trainingen worden regelmatig geaccrediteerd door verschillende beroepsverenigingen. Die erkenning is belangrijk voor ons, maar ook voor jou. Zo weet jij zeker dat de scholing relevant is voor het uitoefenen van je beroep en bijdraagt aan het versterken van je competenties.

Bent u geïnteresseerd in onze trainingen?

Bekijk ons aanbod aan trainingen of neem contact met ons op.